witers?welnee!

• g.m.van wijk

Wat hebben we mooie dagen!Mijn lentegevoelens worden steeds sterker;van de week,bij wassende maan,ga ik zaaien.

• luut

Wat hebben we mooie dagen momenteellVan de week ga ik bij de nu wassende maan zaaien.EN:ik verwacht binnenkort goede vrienden uit Noord-Holland te zien die mij het een en ander hebben toegezegd! Luut

• Goof

Gé, hoe kun je zien dat de maan zich aan het wassen is.

Goof

• boerderij bert

Dan komt er regen Goof.

• luut11

Wassende maan:wassen kan ook groterworden betekenen:bv:volwassen.wassende maan is vanaf nieuwe maan tot en met volle maan;daarna wordt zij weer kleiner. Luut

• Hinke

Winters wel ja, nog steeds8-) tenminste hier in Friesland wel, al dagen geen zon gezien:( Volgende week wordt het beter? Dan wil ik tuin opruimen!!

Hinke

• boerderij bert

Weer wat geleerd Goof.

• Margriet

Het is hier al 2 dagen heerlijk, hinke. Zonnetje, jas uit in de kas. Krijg meteen de kriebels. De kas is al doorgewerkt!

Gr. Margriet.

• Hinke

Margriet wij zitten nog steeds onder de bewolking. Jongste zoon is samen met zijn vriendin zondag van Bergen aan zee naar Alkmaar gelopen, allemaal zon:-) :-)

Maar goed, ooit zal dat hier ook wel weer komen!

• maria

Ik ben nog lekker binnen aan het nawinteren: buitentemperatuur rond het vriespunt,licht bewolkt, koude wind uit het oosten.En de merels vreten nog steeds een heel pak havermout per dag.In de kas is het me ook te koud, die houd ik op 5 graden.