martine

• loes

martine, ik heb je zojuist een pb gestuurd. weet niet of we daar nog mailtjes over ontvangen - ene x niet, andere x wel.

grts

• martine

Hoi Loes, tot nu toe niets ontvangen, ik moet nu weg, maar kijk als ik terug ben nog een keer! Groetjes,

Martine

• martine

Ik heb je mailtje tot nu toe niet ontvangen Loes, dus ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan….

• anneke Im

Martine ik heb jou nu een prive berichtje gestuurd kijk eens of je die ontvangen kan .

Anneke

• loes

hoi, martine. zojuist weer een pb verstuurd, maar zie nu dat die van 10.57 wel gelezen is. mischien bij iemand anders terechtgekomen haha. zag nu wel jouw naam in een geel blokje staan en zo hoort het geloof ik, toch ?

• martine

Hoi Loes, ik heb nu een bericht van jou en ook van Anneke gehad, met jouw mailadres, maar dat klopt niet, als het goed is heb jij nu een pb terug van mij, ik gebruik die pb's bijna nooit, dus weet niet of ik alles geod gedaan heb……

mvg,

Martine

• loes

ja, ik heb teruggeschreven. is inderdaad niet zo'n duidelijk systeem, zeker nu je geen mailtje meer binnenkrijgt dat er een pb is !

• loes

er kwam toch zojuist een mailtje binnen - excuses startpagina !

en voor de anderen ; wij beginnen geen eigen prikbord hoor - probeer alleen af te spreken om de plantjes bij martine op te halen.

grts en een fijn weekend allen.