BBC2

• lutetia

Vanavond op BBC2 weer Gardeners World om 21.30 uur.Ik meen de eerste keer van dit seizoen. Luut

• mike

Oh, leuk. Ga is straks nog even naar kijken en dan op stok. Ben bekaf van het oppotten van al die plugjes.

• lutetia

Uiteindelijk ben ik het programma straal vergeten omdat ik bezig was met het corrigeren van mijn artikeltjes voor De Parel.Slaap lekker allemaal. Luut

• mike

Je hebt niet veel gemist, beste Luut. Ik vond het deze keer karig en slapjes.

• ann

Morgenvroeg komt de herhaling op BBC 2 en nog twee andere tuinprogramma's. Eerst 9.15 Carol Klein met haar tuin Glebe Cottage in Devon, 9.45 Gardeners 'World en om 10.15 A to Z of TV Gardening hier wordt iedere week een letter van het alfabet behandeld deze week is de letter J aan de beurt.

Ann

• loes

heb er inderdaad niets van opgestoken. enige mooie was even een snelle verwijzing naar de Daphne Jacqueline …… mijn (nog kleine) D.Odorata staat inmiddels al zo'n 3 maanden te bloeien, maar helaas is dit net de soort die niet zo heel erg winterhard is. heeft wel een heerlijk fris citroenachtig geurtje als je de bloempjes aanraakt. Jacqueline … en anderen zijn wel zeer winterhard.

• Margriet

Mwah, was aardig maar niet echt iets nieuws. Wel werd ik weer even herinnerd aan de prachtige winterkleuren van de “dogswood”

• ria

Ik denk nog altijd met weemoed terug aan de tijd van Geof Hamilton. Daarna is Gardeners World niet meer geworden wat het ooit geweest is.

• boerderij bert

En jammer dat het in het engels is.

• Margriet

Bert, je kan ondertiteling aanzetten. Die is wel in het engels maar dat helpt je wel om alles te begrijpen.

Ik geloof TT 888 of 777. Er is vast iemand die dat weet. Help eens even? :-) Gr. Margriet.