Hee Limbo's en Brabo's!

• Margriet

Hoe is het bij jullie? Wij horen hier allemaal rampberichten over meters sneeuw en verkeersinfarcten…….:-)

Gaat het een beetje? Tuin?

Vertel eens: Hoe is dat in die sneeuw? Gr. Margriet.

• karin70

Ik woon in het noord westen van brabant en daar is afgelopen nacht een paar cm sneeuw gevallen, was een verrassing vanochtend, hopelijk smelt het snel weg en was dat de laatste sneeuw van dit seizoen. De tuin staat er een beetje bevroren bij, ik had vorige week met dat lekkere weer al veel geknipt, gelukkig nog niet de rozen en zo gesnoeid, ander waren die vast en zeker ingevroren.

• ann

Lekker :(veel sneeuw is hier (Limburg)dinsdag gevallen zo'n 10-20 cm. Voor de tuin was het eigenlijk wel goed want het vroor hier weer behoorlijk -10 en -12 in de nachten en hebben de planten nog een isolerend dek gehad. Gisteren heerlijke zon met een temperatuur van 1-3 graden boven nul. Vannacht weer wat lichte sneeuw gevallen. In de kas staat de verwarming aan en is het s'nachts tussen de +3-+6 gr. overdag heerlijk warm met de zon erbij 21 gr. Hopelijk verdwijnt de sneeuw dit weekend weer en kunnen we verder in de tuin. Hoe is het bij jullie?

Ann

• Manda

Rotterdam is prachtig zonnig. Alle daken zijn wit maar stoepen en wegen zijn schoon.

• anneke Im

Hier in schiebroek ligt wel sneeuw en een beetje bevroren ,kom net van de kapper moest wel op letten

maar het zal zich wel oplossen als de zon maar goed blijft schijnen

fijne dag allen Anneke

• loes

moest in rdam zuid vanmorgen de auto even sneeuwvrij maken, maar ik veegde het er zo af met een stoffertje. in de schaduw ligt nog een laagje

• kuuk

Nou heb toevallig een paar daagies Limburg gedaan maar wauw wat een sneeuw daar zeg. vooral dinsdag (gingen net een dagje Aken doen). Leek wel een wintersportvakantie. In de binnenstad reden zelfs bijna geen auto's meer vanwege sneeuw(val). Maar weinig groen dus daar en al helemaal niets bloeiends gezien. Raar hoor, hier op de Veluwe bloeit al veel en staat alles op springen…

• Goof

West Brabant, wijnig sneeuw maar wel koud.

Goof

• Lisa58

Lelystad vanmorgen een heel dun laagje sneeuw, overdag koud en zonnig.

• Margriet

Hier in het NW is het gewoon koud. Bah, zo koud. Ik reed om 22.15 naar huis en mijn auto zei dat het - 2.5 was.

En de wegen waren wit….

Wanneer stopt dat wintertje nou eens? Ik ben toch niet te veeleisend als ik eens een dag boven nul wil?

Het is 15 maart!! Toe nou. Ik wil gewoon lente en ik wil het ècht NU. En geen smiley. Ik meen het ècht. Pfff.

Depri Margriet.