nou.....

• loes

het viel hier in rotterdam-zuid best mee. in de vroege middag zag het er redelijk uit en ben zelfs een poosje buiten geweest. een paar planten toch weer buiten gezet op een beschut plekje. in de schuur staat alles op springen. hoop dat ze snel naar buiten kunnen anders worden het van die slappe slierten. ik heb maar wat bakken gevuld met de grotere stekken en die kunnen dan overdag naar buiten als het redelijk weer is. met de zaailingen hier in huis, gaat het ook goed, maar om alles de juiste hoeveelheid licht te geven, wordt problematisch. mopperen helpt niet, dus maak er maar het beste van en hoop dat we snel allemaal weer vrolijk gaan kijken !! :)

• Margriet

:-)

• maria

Het was hier gister lekker leesweer.En het ziet er naar uit, dat dit vandaag ook het geval zal zijn.Ik vind het wel prima,want ik heb een heel boeiend boek onderhanden.

• anneke Im

welk boek Maria ?

• maria

In een uitzending van “Boeken” door Wim Brands (21 febr.) werd ik attent gemaakt op een serie: Geschiedenis van de Nederlandse literatuur.Ik lees momenteel het eerste deel geschreven door prof.van Oostrom.Een bijzonder onderhoudend en boeiend boek geschreven in prachtig nederlands.Heerlijk om te lezen!

• Margriet

Oh ik dacht 50 tinten grijs, haha.

• maria

Nee, die leeftijd ben ik te boven! :D

• loes

ik denk dat margriet op de hollandse luchten aanstuurd. leuk bedacht margriet, die houden we er in. gisteren hier voor een groot deel nog zonnig. vanmorgen begon ook goed, maar nu is het een gevecht tussen zon/lichte bewolking. kon slechter, zo te lezen.

• cdjpronk

Ha ha, die vind ik goed Margriet!!!!!!

Kees.

• Margriet

Ik stuur zeker op de luchten aan, Loes. :-).

Ik praat wel stoer maar 50 tinten grijs heb ik niet gelezen en ik zal hem ook nooit lezen. Het trekt mij niet aan.

Zal ik jullie nog even vermaken met een kleine anekdote? (het is en blijft toch koud, mag wel he?)

Vorig jaar moest ik een kado verzinnen voor een man. Mijn vriendin had mij net verteld dat 50 tinten grijs zo'n geweldig boek was. Dat zat in mijn hoofd, ik vertrouwde ook haar oordeel omdat ik al eerder goede boekentips van haar had gehad. Dus, hup, op naar bol.com en door naar 50 tinten. Bestellen voor vriend. Toch nog even beoordelingen aangeklikt……..man, daar kreeg ik al rode oortjes. Gelukkig had ik het boek nog niet besteld! Haha.

Nou ja, daar ken ik dus 50 tinten van. :-) Zo blij dat ik even de reacties las op BOL. Pffff, ben ik daar even ontsnapt zeg!

Gr. Margriet. (momenteel bezig om achterstanden in abo's weg te lezen)