hier dan een lente bode voor allen uit keukenhof

• anneke Im

was er zaterdag maar er was nog niets te zien .

dit zijn foto,s van twee jaar geleden

geniet maar even en het is een steuntje in de rug voor jullie

fijne avond Anneke

• margreet

Ik wilde al vragen… bloeit dit nu allemaal al daar…. helaas dus niet.

Hier ook niet.

Maar het staat wel vreselijk fleurig! Binnenkort ook in het echt, vast!

• lutetia

Op het nieuws om 18.00 uur zag en hoorde ik dat de Keukenhof een heleboel bloeiende bollen heeft ingekocht om toch maar wat bloei te kunnen laten zien! Luut

• mike

Aach Anneke. Leuk geprobeerd. Met foto's van jaren geleden. Wel lief dat je ons daarmee wilt opbeuren. Maar hier blijven zelfs de crocusssen permanent dicht en velen laten al hun koppie hangen. De komende dagen word het alleen nog maar kouder en zullen zelfs de taaiste planten het nog zwaar krijgen.. Kan hier heeeeel slecht tegen….

• Margriet

Ja hier idem. (moppersmurf hier) Crocussen verleppen waar je bij staat. En niet door de zon maar door de vorst.

Ze hebben voor de turkse premier bloeiende bakken neergezet voor morgen in de keukenhof.

Wat wel leuk is maar dat is maar klein……de sneeuwklokjes staan nog steeds prachtig te bloeien. Volop.

Maar wel heel lief hoor Anneke. Je probeert ook wat om die mopperkonten het zwijgen op te leggen.B)

• anneke Im

Hier dan nog een opkikkertje volgens het weerbericht vanTV ND 1wordt het met pasen 17 -18 graden

dus mopperen wordt minder na een zeer koud weekend helaas

lieve groetjes Anneke (die ook wel mopperd op het weer !!!!!!!! (actieve reuma )

• loes

mijn lokale buienradar heeft het over 12/13. weervoorspeller in nederland lijkt me langsaamaan een gevaarlijk beroep worden met al die ongeduldige tuinliefhebbers :?

• Bert

Eerste paasdag 7 graden met in de nacht van zaterdag op zondag nog temperaturen om het vriespunt.

Maar morgen kan de weersverwachting wel weer anders zijn hoor.

• Goof

Anneke, deze mooie foto's geven de burger weer moed.

Goof.

• Miekelis

Gisteren stonden er al tientallen auto's en bussen! die arme mensen moeten bevroren zijn geweest toen ze weer huiswaarts gingen. Ik had echt medelijden met ze.

En vandaag? is het zo mogelijk nog kouder.

groetjes Miekelis