hoi luut, ja, we zitten maar een beetje sip naar buiten te kijken !! zonnetje ziet er heerlijk uit en nu ik hem smiddags laat weer in de keuken zie schijnen, weet ik dat we de goede kant op gaan. in de tuin gebeurd toch wel van alles, maar ik mis nog wel een paar planten die ik vorig zomer geplant heb.
ik heb gezaaid ; 2 kleuren lathyrus, blauwe borage, scuttelaria incana, s. uliginosa, lablab, kattesnor, ceratotheca, salpiglossis. alles komt op en groeit voorspoedig. jonge rehmannia stekjes, muurbloemen, veel mooie pelargoniums. vanmiddag 10 gloriosa en 3 incarvilea knollen in potten gezet. controle op luizen en kijken of er niets dorst heeft. zo houd ik alles aan de praat en blijf ik toch een beetje bezig met het groen. mijn fremontodendron ziet er ook niet erg florisant uit.
nu is het haast april en hebben we alleen nog maar van sneeuwklokjes en crocusjes kunnen genieten. jammer hoor. na 2 slechte zomers kon het haast niet nog minder, maar wie weet. de voorspellingen zijn niet goed, maar het kan ook zomaar 20gr zijn.
grts en houdt de moed erin