Ik zie de hele winter al lieveheersbeestjes, ze overwinteren op de gekste plekken in ons huis. En vandaag toch echt weer een stuk omgespit en lekker paardenmest eronder. Uit de wind, dat dan wel, maar ik ben niet meer binnen te houden hoor als de zon schijnt. Ook gewoon was opgehangen vanmiddag, t waaide stevig, dus was het zo droog. Morgen hoef ik niet te werken, heb naast mijn computer een bloknote liggen om alle karweitjes op te schrijven die ik morgen wil doen…. de dag is vermoedelijk wel weer te kort.
De nestkastjes die hier en daar in mijn tuin hangen hebben ook al af en toe bezoek, leuk hoor.
Waar ik vandaag aan het spitten was, stonden heel veel stekken van frambozen, ik heb ze er maar weggehaald, de hele tuin vol is wat overdreven. Morgen een start maken met een fruitkooi om mijn bessen, frambozen en bramen, vorige jaren er niets zelf van kunnen eten, de vogels zijn me ernstig voor elke keer. Ik wil dit jaar zelf ervan kunnen eten! Het gekke is dat ik daar in Almere nauwelijks last van had, hier in Hoenderloo zit kennelijk toch nog meer aan vogels.
Ik hoop ook echt op mooier/warmer weer en inderdaad hoeft het voor mij ook niet eens direct op de 20 graden uit te komen, als het boven de 10 wordt vind ik het al lekker!
We moeten het maar gewoon afwachten, pffff
Groeten,
Anly