genoten

• lutetia

Wat heb ik vandaag genoten van het weer;de wind is nog wel koud en was iets gekrompen,waardoor het in de namiddag in ieder geval fris werd;ik ben met zoveel buitenzaken bezig geweest,zoveel als mijn energie mij toestond,maar met telkens even rusten ben ik toch best tevreden met de resultaten. Met een aantal beperkingen is het niet altijd makkelijk,maar het blijft een uitdaging om te probereen wat nog net kan.'Nu heb ik nog even een groot aantal planten afgedekt tegen de voor komende nacht verwachte kou. Luut

• loes

luut, fijn dat je zo genoten hebt. gisteren zag je al de verandering aankomen. vannacht zijn er wel weer records verbroken voor de tijd van het jaar. zag er hier in R'dam vanmorgen niet zo fraai uit. pas om een uur of elf waren er de eerste blauwe plekken in de lucht te zien. was nog steeds bitter koud. tegen half twee ben ik naar buiten gegaan en heb heerlijk wat gerommeld, opgeruimd en later in de schuur de pelargonium stekken opgepot. zojuist het vlies gordijn weer omlaag gedaan en morgen gaan echt alle grotere planten naar buiten (:D

• Manda

Zondag flink wat geruimd in de tuin en ook heerlijk genoten. In de zon konden we heerlijk een wijntje drinken en wat lezen.

Het begin is er !!!