Is Margriet nog steeds aan het dansen?
Haha Bert, ik ben wel van 9.15 tot 17.15 buiten geweest met kleine pauzes. Heb wel wat danspasjes gedaan hoor, ik ben zo blij dat ik weer de hele dag buiten kan zijn zonder die snijdende oostenwind.
Het werk moet worden ingehaald, ik kan pas sinds een paar dagen aan de planten zitten, daarvoor waren de potten bevroren. Dus ik ga als een razende tekeer.
Ik moet zeggen dat ik zelf vind dat het al lekker opschiet. Ik heb al heel wat plantengroepen gedaan en nu pluk ik de vruchten van onze grote veranderingen vorig jaar. Het werk is veel meer gestroomlijnd, ik kan heel makkelijk cocopeat pakken (heb al bijna anderhalve kuub weggepot) en ook het wegzetten is veel dichterbij en eenvoudiger.
Ik ben ook makkelijker hoor. Snotplanten en zieligerds gaan meteen weg. Het is makkelijker en leuker om nieuwe, frisse planten te kweken.
Ik heb de kachel niet aangezet vannacht en alles zag er goed uit, het was 8 graden in de kas vanmorgen vroeg zonder kachel. Prima dus! Daar worden ze sterker van en kunnen ze steeds beter tegen een stootje.
So far, so good. :-) Morgen verder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?