Hihi, bij mij is de verslingering ook al toegeslagen! Vorig jaar een enorme stapel dahliaknollen opgeslagen in mijn kelder, mijn schoonmoeder veronderstelde dat ik dan wel de helft zou weggooien omdat het er zo veel waren. Ik was gewoon beledigd, iets waar ik zo veel plezier aan heb, dat gooi ik toch niet weg!? Ze staan nu te wachten in de (onverwarmde) kas, straks ga ik full speed het laatste stukje grond omspitten en dan gaan ze de grond in. Mijn aardappels heb ik gisteren gepoot, die liepen al prachtig uit. In de kas komen raapstelen op en ook de sla doet al goed zijn best. De lelies die ik van de winter geprobeerd heb, daar zie ik nog niks van, maar wie weet, heeft misschien wel veel tijd nodig. Vannacht per ongeluk de druppelslang aan laten staan, de nieuwe taxushaag heeft zo in elk geval een flinke mep water gehad vannacht… De computer gaat weer dicht, aan de slag, ‘s ochtends vroeg en ’s avonds is het zo leuk om al (nog) in de tuin te zijn, de vogels lijken dan nog meer te fluiten! Een fijne dag, groeten, Anly