wat leuk

• lutetia

Wat is het leuk dat er zoveel prikborders zijn die informatie willen delen en kennis willen overdragen. Het zou een sociologisch onderzoek waard kunnen zijn.Regelmatig verstouw ik nieuwe informatie.Er zijn zovele tips bij die zowel gevorderden als beginnelingen van dienst kunnen zijn! Luut

• Lisa58

Zeker weten dat het geweldig is dat er zoveel info gedeeld wordt. Van mijn kant valt er weinig kennis over te dragen, maar ik steek enorm veel van jullie op.

En dan de foto's die hier geplaatst worden, super! En dan ook nog zo fijn dat het er hier zo gemoedelijk aan toe gaat, dat heb ik op andere prikborden en forums wel anders meegemaakt. Ik vind dit echt een van de leukste prikborden.

• loes

ja, luut, ik heb hier ook veel geleerd. ook al diverse van de prikkers ontmoet. een bonte verzameling tuinliefhebbers, zal ik ze noemen - net als de planten waar ze zo gek mee zijn.

fijne dag verder. hier nog steeds geen zon en nog flink wat wind. mischien maar goed voor de marathon die hier vandaag gelopen wordt, maar ik had me zo verheugd op een zonnige dag. mischien vanmiddag

• anneke Im

Sinds 1999 kom ik hier op het prikbord heel veel geleerd en al vele tuinprikkers ontmoet allemaal gezellige mensen .

leuk om ook hun tuinen te mogen bekijken .

Wij zorgen met z,n allen dat het gezellig blijft .

Ik had mij ook in de tuin vanmorgen zien koffie drinken maar mischien vanmiddag nog wel .

Nu even naar een verjaardag.

Anneke

• Paula

Dit is ook mijn favoriet prikbord. Ik dacht altijd veel te weten over tuinplanten maar die kennis die hier komt, daar verbleekt die van mij tegen!!! Maar vind dat helemaal geweldig. (:P)

Paula

• Goof

Anneke, het is zekerr lang geleden dat we elkaar ontmoeten ,eerst op het prikbord en later bij meedenkertje Lia.

Goof

• martine

maar, na vanmorgen flink gewerkt te hebben in de tuin, heb ik vanmiddag toch echt lekker in een (af en toe verdwijnend ) zonnetje zitten genieten!

• loes

hoi martine, ook een protesterende rug ? ik ben gewoon doorgegaan met opruimen, schoonmaken en weggooien. ziet er een stuk beter uit en in mijn huisje ook veel meer ruimte, want alles groen, is naar buiten. om 8 uur zaten we buiten te eten en nu houden we het voor vandaag, voor gezien. het was genieten en dan is de ellendige kou snel weer vergeten. moge het nog maanden zo blijven. ben je al leuke plannen aan het maken voor de tuin uitbreiding ? we reden even achterom en zagen dat je buren al druk bezig zijn. geniet ervan.

ps, je plantjes staan (na de regen) gewoon lekker verder te bloeien.

• martine

Ha, ja de plantjes van jou en anneke doen het ook goed! Wat gaat het hard ineens als het zonnetje schijnt en de temperaturen stijgen, dat doet alles en iedereen goed! Ik ben druk bezig met het plannen van de tuin uitbreiding, maar wacht met het neerhalen van ( een deel van ) de afscheiding tot het hek wat de gemeente gaat plaatsen( hopelijk deze week) er staat. Groetjes en een fijne dag !