Ben ik weer!!!!

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

Hoi lieve allemaal! Na ruim jaar afwezigheid ivm mijn scheiding ben ik er weer! En beter nog we gaan het weer samen proberen tot vreugde van onze 2 kinderen. Mijn tuin is helaas zwaar verwaarloosd omdat ik er zelf niet gewoond heb, maar biedt weer mogelijkheden tot vernieuwing!

Heb jullie zooooo gemist en ook jullie prachtige tuinen en adviezen. Heb jullie dus straks weer nodig voor advies.

Verder nog iets gemist hier? Geen rare dingen gebeurd hoop ik…

• anneke Im

hoi Muriëlle fijn dat jullie het weer samen gaan proberen en voor de kinderen toch ook het beste .

Je was toen al veel met je tuin bezig ,dus mooie tijd om er weer opnieuw te beginnen,

Er zal toch nog wel planten over gebleven zijn ?

fijn dat je ons hier weer gevonden heb welkom terug .groetjes Anneke

clematis arabella voor jou

• Margriet

Geen rare dingen gebeurd volgens mij. :-)

Goed dat jullie het weer gaan proberen!!!

We zitten nu zo'n beetje aan het eind van de klaagzang over de lang aanhoudende kou (waarvan ik de ergste klager was) en het wachten op de grote ontploffing van de lente. Dus je stapt weer in op een goed moment. :-)

Welcome back! Gr. Margriet.

• Paula

Dat is zò fijn om te horen Muriëlle!!!! Ben echt blij voor je en hoop van harte dat jullie samen er weer iets moois van kunnen maken. Ook in de tuin maar dat is jou wel toevertrouwd.(:P)

Alvast een heel fijn weekend.

Paula

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

Dank jullie! Ben ook blij weer terug te zijn.

Nou vd planten is weinig over helaas, maar kan nu ook nog niet alles zien natuurlijk. Probeer het te redden net als het gazon dat 1 grote mosbende is geworden. Mijn rozen zijn nog te redden helemaal mijn lieveling Shogun. Ach en de rest komt goed, snoeien, bemesten en tlc doen wonderen. En jullie hulp ook natuurlijk.

Hoe is het met Mike trouwens? Nog steeds hier volgens mij ipv in Portugal (of was t Spanje)

• marja

Hoi Muriëlle,

wij indische mensen zeggen,aan de tuin kun je zien of het goed gaat met de bewoners.

Dus wens ik je veel geluk en laat het de buitendienst zien dat het goed gaat met de bewoners.

Suc6 gr Marja(tu)

• CarlaK

Hoi Muriëlle,

Welkom terug!

En ook ik hoop van harte dat het jullie (en de kids natuurlijk) gaat lukken om bij elkaar te blijven en gelukkig te zijn.

Weet zelf veel te goed hoe een scheiding in kan grijpen in een (kinder)leven.

Jammer dat je tuin zo verwaarloosd is maar dat moet je maar zien als uitdaging.

Je gaat er vast weer iets moois van maken!

Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?

Groetjes Carla

• loes

dag murielle. een hele uitdaging ; huwelijk lijmen en tuin opknappen. het tweede is wel een goede therapie. als het even niet lekker gaat, dan kan je frustraties wegwerken door keihard een rotklus aan te pakken ;)

grts

• martine

Welkom terug en veel geluk: met tuin- en huwelijksrestauratie!

• margreet

Welkom terug en veel succes! Hoop dat tuin en huwelijk er snel weer goed uitzien!