Jawel, dat verwacht je niet van mij maar ondanks de relatieve kou en de storm donderdag ben ik tevreden!!!
Ik ben na de vorst en kou zo hard van start gegaan, zo hard doorgewerkt dat ik nu op een krat of tien na klaar ben.
De planten doen het prima, alles heeft goede groei, nieuwe grond, voeding, kaartje, steker, prijs.
Ik merk nu dat de nieuwe indeling zo snel werkt. Vorig jaar bestond het nog niet en moest alles nog……Nu werk ik op een mooi erf, mooie oppotruimte, alles dicht bij elkaar, heerlijk gewoon!
Als de vaste planten klaar zijn en de planten uit de kas kunnen, begin ik aan de eenjarigen. Die zijn grotendeels verspeend maar moeten nog worden opgepot. Kan nu niet omdat de ruimte er even niet is. Ik hoop dat morgen de kou uit de lucht is en er grote groepen naar buiten kunnen. Ik heb nu zin in het gepriegel met zaalingen.
En ik kijk zo uit naar al die bloemen, ik zie ze al voor me. Vooral de Tithonia, die heeft mijn hart gestolen.
Mike, de dahlia coccinea heeft lang gestaan en niks gedaan maar ik zie nu duidelijk flinke groei! Heel leuk!
Gr. Margriet.