Hulp nodig van groene vingers ivm tuinwedstijd

• Roy_Verbeeren

Hallo iedereen,

Mijn naam is Roy Verbeeren, en een jaar geleden kocht ik samen met mijn toekomstige een oude hoeve. Nu hadden de vorige eigenaars de tuin, en de hoeve, al minstens 40 jaar verwaarloosd. Door onze verbouwingen van de hoeve op zich blijft er weinig tijd en nog minder budget over voor de tuin zelf, waar één van mijn echte passies ligt, tuinieren.

Nu ben ik op deze wedstrijd gestoten, en heb me ingeschreven.

Ik heb echter nog stemmen nodig, dus was ik stiekem aan't hopen op jullie hulp.

Deze wedstrijd winnen zou mij de kans geven enkele jaren vroeger te kunnen genieten van de prachtige tuin die het kan zijn.

Alvast hartelijk dank!

De rechtstreelkse link naar mijn tuin is: Tuin-wedstrijd (tu)

• Anly

Hallo Roy,

De toon van je mail vond ik leuk! Vandaar dat ik je steelse link bestudeerd heb en mijn stem op jouw tuin heb uitgebracht. De tuin zag er inderdaad nogal verwaarloosd uit, maar met het nodige enthousiasme is er vast iets nog mooiers van te maken. Blijf vooral op dit tuinforum meelezen en vragen stellen, dan kun je ons ook op de hoogte houden van de vorderingen. Ik hoop voor je dat het je helpt om je plannen te verwezenlijken, dat zou toch helemaal de kroon op dit tuinforum zijn…. Budgettechnisch is de site gratis op te halen.nl (en dan allemaal aan elkaar) een hele goede optie, mocht je niet winnen, maar wel nieuwe planten e.d. zoeken, dan kun je hier soms hele leuke dingen vandaan halen.

Heel veel succes!!

Groeten,

Anly

• anja

Roy hoeveel stemmen heb je al?