camelia in bloei

• anneke Im

genieten vandaag weer in de tuin en deze camelia trek steeds weer onze ogen

Het gaat nu hard alles groeit voor spoedig .

• Margriet

Het is bijna niet echt, zo'n rijke bloei als de bomen nog blaadjes moeten krijgen! (ik zie nu wel een groene waas in de bomen, gelukkig!)

Mooi hoor!

• ann

Margriet de wereld wordt langzaam aan weer groen. Deze twee warme dagen hebben een echte explosie aan groei en bloei teweeg gebracht. Maar helaas niet bij mijn Camelia de knoppen zijn weeral bevroren en vallen af. Prachtige bloei in je Camelia, Anneke.

Ann

• anja

heel erg mooi Anneke.

• kuuk

Nou kan me wel voorstellen dat je ogen er naar toe getrokken worden. Wat mooi wat mooi!!! Zeker goed afgedekt. Heb al jaren een camelia staan en altijd vol knop maar vergeet om af te dekken dus bloemen… ho maar… Wel mooi blad dus laat 'm staan.

• loes

prachtig anneke. en dat is nog maar een voorproefje. hoop dat alles het zo mooi gaat doen. lijkt erop dat we voorlopig weer vanachter het glas, de tuin moeten bestuderen :(

• martine

Wat een pracht Anneke! Ik zit naar een hele natte tuin te kijken, maar hopelijk wordt het morgen droog en kan ik me weer op het onkruid storten. Het is mooi om te zien hoe snel alles weer groen wordt nu! De plantjes die ik van jou en van Loes heb gekregen groeien voorspoedig!

groetjes,

Martine

• Paula

Prachtig Anneke. Die rose kleur, lijkt wel of Camelia's met die kleur sterker zijn dan andere kleuren. Ik heb ook een rose en een witte. Maar die witte, dat is elk jaar week kwakkelen.

Paula

• anneke Im

Paula het is een rode kleur , en ik heb hem in mei 25 jaar .het komt waarschijnlijk door het zonlicht dat die rose kleur geeft

Was de eerste plant die ik aan schafte toen wij een tuin kregen .

Snoei hem ieder jaar terug .Vorig jaar zat hij ook vol met knoppen, toen kregen wij nog strenge vorst terwijl de knoppen open gingen weg waren de bloemen een enkele die aan de achterkant zaten zijn nog open gegaan

groetjes Anneke

• CarlaK

De mijne was bijna kapot gevroren vorig jaar maar ik heb hem laten staan en zo langzamerhand kreeg hij toch weer blaadjes.

Hij staat er nu weer redelijk bij maar heeft dit jaar geen bloemknoppen helaas.

Ik ben eigenlijk van plan er een nieuwe vlak achter te planten….