Klopt!! wpm. Lelietje der dalen. Heb ooit eens gelezen waarom. Maar Alzheimer light is bij mij al jaren geleden komen wonen, dus,,,
Paula
Ik zeg ook altijd DER dalen, maar ach, iedereen begrijpt volgens mij waar we het over hebben… Ik vind ze prachtig, in de bosrand naast mijn groentetuin komen ze gelukkig weer op, daar was ik nogal aan het rommelen geweest, dus ik was bang dat ik het verziekt had, maar gelukkig valt dat mee. Tevens heb ik een paar stekjes naast onze nieuwe taxushaag staan, die komen ook aarzelend op gang nu. Zaterdag me uitgeleefd, ik kwam bakken violen tegen voor slechts 1 euro (24 plantjes..) 5 bakken gekocht en langs de heg gezet omdat het daar zo'n kale boel was. Veel oranje, omdat dat zo mooi bij deze maand past. (En ik houd van oranje, bijkomend voordeeltje.) De meer dan 2000 bloembollen die ik in november geplant heb komen nu ook op, de narcissen bloeien volop en eigenlijk vind ik nu dat ik ook het dubbele nog wel had kunnen zetten. De tuin is zo groot dat een bolletje meer of minder niet zo opvalt.. hihi. Ik geniet, ben hele dagen in de tuin aan het werk nu het echt lekker wordt. En nu ook nog lekker vakantie, de kinderen uit mijn klas hebben vol trots hun eigen gekweekte pompoenplanten mee naar huis genomen om ze thuis verder te vertroetelen, ben heel benieuwd of er ook echt pompoenen aan gaan komen straks. Zelf heb ik ook al wat planten in de kas opgekweekt, de courgettes beginnen goed op te komen en ook Kardoen heb ik voorgezaaid, waarschijnlijk staat mijn hele tuin straks weer vol en vind ik dat ik ruimte te kort kom, maar ach, dan spit ik gewoon nog een stukje gras om, dat gras maaien is toch niet mijn favoriete hobby.
Genieten maar weer de komende weken!
Groeten,
Anly
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?