Loes en Anneke

• Margriet

Hallo allemaal,

Even berichtje over zaden die ik kreeg van Loes en Anneke:

Loes, je Hibiscus is vandaag opgepot (ongeveer twee weken na verspenen) en staat er heerlijk bij. Ik kijk al uit naar de ècht prachtige bloemen die ik vorig jaar al in de tuin had van je plantjes. Ik vind het een prachtige aanwinst voor de kwekerij. Vorig jaar kreeg hij al veel bewondering van de bezoekers hier.

Anneke: Je Anisodontea's groeien voorspoedig en zijn al hele planten. Stevig en compacht maar zullen snel gaan uitdijen, je ziet het haast gebeuren! In de kas staat mijn eigen exemplaar al te bloeien. Prachtige diepe kleur.

Bedankt allebei. Ik zie jullie namen elke dag op de stekers :-) (Hibiscus Loes, Anisodontea Anneke) en dat is leuk!!

Groeten, Margriet.

• anneke Im

Heel veel plezier met de verkoop er van .Het is hier een koude wind jammer , De tuin gaat fantastisch met de vaste planten en ook het zaaiwerk, de roos van jou en die van Mike lopen mooi uit heerlijkDat moet allemaal goed komen.Want mijn stamroos uit de voortuin is overleden en die ruikte zo lekker en bloeide de hele zomer lang tot november toe

de naam was ms Peneloppe Wij hebben nu een rode brem neer gezet vond Piet wel leuk .

veel succes in het weekend van4 en5 mei.

groetjes Anneke

• loes

fijn dat alles groeit (en bijna bloeit). een fijne dag a.s. zaterdag met jullie planten(ruil)markt. ik zal duimen voor mooi weer. we komen binnenkort weer gezellig bij je langs.