weer hot lips

• cowi

ik heb 4 hotlips in m,n tuin,maar tot nu toe nog geen leven te bekennen. Zal er nog wat komen of is het een verloren zaak.

gr. cowi

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

Bij mij beginnen de salvia's nu ook pas met kleine blaadjes uit de grond! Misschien toch nog hoop voor de Hot Lips.

• mike

Ik weet niet waar je woont Cowi, maar voor de hotlips was deze lange winter too much. Althans hier in het noordwesten. In de volle grond overleeft deze min 8 wel. Maar alleen als het niet al te lang duurt. En we hebben inmiddels al bijna een half jaar meer of minder vorst gehad, - dus te lang voor deze, vrees ik. Zelf ben ik 'm nu helemaal kwijt, want vergeten stekken te nemen voor de winter. Jammer, want het is een beauty.

• cowi

nou mike ik woon ook in west-friesland dus het is best mogelijk dat de planten deze winter niet hebben overleefd.

ik kijk het nog even aan als er dan nog niks is gebeurd dan moeten ze plaats maken voor andere planten.

gr. cowi

• Margriet

Cowi, wacht nog heel even. Het kan even duren maar Hotlips is taai. Als je grond niet te nat is is er zeker hoop!

Hier loopt hij pas uit (zichtbaar) sinds twee dagen. Ik heb zandgrond.

Gelukkig heb ik wel stekken genomen en in de kas leeft alles.

Gr. Margriet.

• ien

hier lopen de hotlips goed uit, volop blad komt er aan

ze staan al lekker buiten op een zonnig plekje

• cowi

ik heb net nog gekeken of ik wat groens zag maar helemaal niks. Niet vanuit de grond en ook niet aan de takken.Deze zijn zo dor als wat. Geduld he!!!!

gr. cowi