bloeiende planten

• dinie60

bij ons in limburg staan de seringen volop in bloei,de pioenrozen zitten vol dikke knoppen,en het zevenblad groeit overal boven uit alles zit er onder ,maar dat moest eerst, ik heb mijn nieuwe knie dus ik laat het groeien zo het wil,eerst mijn knieen en dat lijkt erop

het is mij tot nog toe niet tegengevallen,allemaal een fijne zondag gewenst .groeten dinie

• plantadvies

Gelijk heb je dinie. Geniet van al het groen. Jij ook een fijne zondag en sterkte met je knie.

Plantadvies

• loes

fijn dat het de goede kant op gaat met je nieuwe knieen. helaas is tuinieren niet zo'n goede therapie, voor deze lichaamsonderdelen. laat alles dus maar groeien en bloeien. onkruid wieden komt later.

hier de eerste blauwe regen en de rest van de knoppen kleuren lila. na deze zonnige dagen zal het wel hard gaan en hoop ik dat het niet zo hard waait als gisteren, want dan is het moois er zo af.

fijne zon(nige)dag

• anneke Im

gelijk heb je .het komt allemaal wel inorde als jij er klaar voor ben .

groeten Anneke vanuit een zonnig Hellendoorn

• kuuk

Succes met de nieuwe knie. En ach de tuin… gewoon genieten dus. Tip hier van 't prikbord : zevenblad afknippen. Heb het gedaan en lijkt zowaar beter te helpen dan al het andere…..

Maar dat komt allemaal wel weer hoor en mooi dat 't niet tegengevallen is, dus geniet en ruik van de seringen.

• margreet

Dinie succes met je nieuwe knie!