plantenmarkt St Pancras

• CarlaK

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje nu he? Zijn we zo aan toe.

Ik ben vanmorgen met buurvriendin en zoon naar St Pancras geweest, naar Margriet, Gerda en de anderen.

Leuke tuin, leuke mensen, lekkere taart (zei mijn zoon, ik heb me ingehouden…) en natuurlijk mooie planten.

Ik heb een mooie stokrood, salpiglossis, eenjarige lupine, lathyrus, brachi…., korenbloem black ball, coreopsis en die plant die met oranje bloemen rondom de steel bloeit (kan nooit de naam onthouden).

En een hele tas vol dahliaknollen voor 2,50! Mijn zondag is helemaal goed.

Vanmiddag planten en nog wat zaaien……

groetjes,

een blije Carla

• Margriet

Hee Carla,

Wat was het heerlijk he? Gerda en ik hebben een TOPdag gehad. Wat troffen we het met het weer!

En zoveel lieve, leuke mensen die toch maar op komen dagen. (dat moet je altijd maar weer afwachten….)

We hebben echt genoten, veel gelachen, veel gekletst, genoten van de planten en de zon.

Na de markt zijn we neergeploft met een gezellige groep mensen en hebben Robin en Gerda ons verwend met een lekker glas en heerlijk eten!

Ik bubbel nog een beetje na van al die indrukken. Maar ik ga nu wel in mijn bedje bubbelen. :-)

Groetjes! (en zo leuk je weer te zien!) Margriet.

• loes

ik heb gisteren aan jullie allen, daar in st pancras, gedacht. jammer dat het zo ver rijden is, anders was ik graag gekomen. fijn dat de moeite beloond werd en het weer ….. je had niet beter kunnen wensen. zaterdag was het met die harde, koude wind niet best geweest. nu weer snel nieuwe voorraad de grond uit kijken.

binnenkort komen we wel bij je langs.

• ria

Ik was graag gekomen, maar ik zat met een huis vol visite, ik ben op 5 mei jarig. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten, en de kleinkinderen hebben zich ook buiten prima vermaakt met van alles,

Als kind vond ik het altijd prachtig, al die vlaggen juist op mijn verjaardag!

Ria

• loes

nou ria, alsnog gefeliciteerd. op jouw verjaardag blijven we vlaggen. voor degene die jarenlang de verjaardag op 30/4 met vlaggen vierden, veranderd er volgend jaar wel wat :?

• kuuk

Ooooouuuuuwwwwww hier wordt ik best wel jaloers van :D

Maar mooi dat ‘t zo’n mooie dag was en goed geslaagd dus. Dat wordt nog lang genieten.

• CarlaK

Hoi Margriet,

Ja, het was zeker zeer gezelllig, ik had nog wel langer kunnen blijven hoor…..

En zalig weer, het was gewoon echt warm in die tuin!

Hier komen ook echt tuinliefhebbers op af denk ik he? Je voelt en hoort het gewoon aan de mensen en de gesprekken.

Ik kwam er zo van in de stemming dat ik thuis meteen aan 't zaaien ben geslagen……

En vanmiddag zelfs nog even naar het zwembad geweest.

Maar voor de rest vd week is regenachtig weer voorspeld, ach, goed voor de tuinen….

Binnenkort kom ik naar jou toe (met de kratten die ik gevuld heb met lege potten in allerlei maten, tenzij je die niet wilt?)

Ik heb naar aanleiding van je site al een lijstje klaarliggen!

Dus tot snel!!

Groetjes, Carla

• CarlaK

En Ria,

ook van mij alsnog gefeliciteerd, idd extra feestelijk met die vlaggen in top!!

groetjes,

Carla

• Margriet

Altijd welkom Carla, de potten worden hergebruikt!

Mijn hoofd is nog steeds een beetje vol van al die gesprekken en indrukken. Gister even rustig in de kas wat planten verspeend, dat helpt wel. :-)

Gr. Margriet.