Eindelijk "rond"

• margreet

Pfff gelukkig had ik de tijd om eindelijk eens aan mijn tuin te beginnen! En nu ben ik eindelijk “rond” met alles.

Ook mijn dochter nog geholpen in de tuin die ze net heeft (eigenlijk alleen maar 7-blad).

Dat kon mijn rug maar net (niet) aan. Gelukkig gaat het nu weer beter.

Dochterlief heeft gras gezaaid in een stukje vrij gekomen tuin en plantjes in het andere stuk gezet.

Die plantjes zijn afgestoken stukken van planten hier uit de tuin, leuk en makkelijk zo.

Verder ben ik de toppen van de Ploxen voor haar aan het stekken en hoop dat ze allemaal gaan aanslaan.

Ook stekken genomen van mijn Taxus, hoop dat het nu ook goed komt daarmee. Ik had het eerst op de

verkeerde manier gedaan.

Lekker al die regen, goed voor de tuin. En tussendoor een zonnetje; voor mij lekker genieten van de tuin!

Een fijn weekend allemaal!

• plantadvies

Fijn dat je hebt genoten. Dan rest de zondag om er van te genieten en niets te doen.

Plantadvies

• martine

Herkenbaar die rugpijn, maar wat een tevreden gevoel he?

• margreet

Nou heerlijk als alles weer netjes is!

Het gaat nu ook zo hard in de tuin!

Volgens mij gaat het best goed met de stekken, de regen besproeit ze elke dag en ze staan er goed bij!

Vandaag eventjes naar het tuincentrum, toch nog eventjes ‘wat’ halen. Heerlijk.