bloiende tuintje

• anneke Im

Op moederdag van achter het raam naar de tuin met bloeiende planten zitten kijken

Een gedeelte in de collagefoto dan maar laten zien aan jullie

Wat was het koud!!!! maar wel gezellig met een paar klein en grote kinderen

groet Anneke

• Paula

Mooi Anneke!!! Wat bloeit er al veel bij jou!!

Paula

• anja

mooi Anneke.dat er al zoveel bij jou in bloei staat.

• ann

Al aardig wat in bloei, mooi.

Ann

• martine

Ziet er heel mooi uit Anneke!

• Margriet

Het was zeker koud, brrrr.

Wij hebben een ritje door de bollenvelden gemaakt, grote wolkenluchten erboven.

Je hebt al veel bloemetjes, gezellig!

Gr. Margriet.

• loes

leuk anneke, jammer dat je er niet middenin kon zitten. bij mij staat er ook best veel te bloeien, maar dat neemt niet weg dat er nog veeeel meer had moeten bloeien. er staat aardig wat op het punt - oa 2 knopjes in de gloriosa en heel veel knopjes aan jouw hangende lavatera. ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. de 3 blue sarahs gaan ook goed uitdijen.

ik ben gistermiddag best lang buiten geweest. hebben zelfs buiten koffie gedronken, maar toen de zon verdween, was de lol er af. vandaag al weer niet beter en er schijnt heel veel wind te komen - morgen of overmorgen. dit hele voorjaar kunnen we wel weer als “rot” afschrijven :X

• kuuk

wauw dat is mooi zeg bij jullie!!! maar ook een hele mooie foto!!!

't was hier op de Veluwe ook koud ja, wij zijn naar Belmonte Arboretum in Wageningen geweest. Net toen de zon scheen :D. nou dat is ook Wauw wauw daar. allemaal bloeiende rhododendrons en allerlei soorten fruitboompjes. een aanrader voor wie het niet te ver rijden is.

• Goof

Dat is genieten zoveel mooie bloemen.

Goof

• lutetia

Bij mij groeit alles als kool,behalve de kuipplanten;die doen het wel goed,maar hebben minstens 8 graden meer warmte nodig; ook vandaag weer druk bezig geweest voor onze zeer kleinschalige plantenmarkt op 25 mei in Culemborg.Ik doe de zonwering overdag uit om daaronder aan de tafel te kunnen oppotten. luut