foto's lente feest

• Hinke

• anja

WAUW hinke wat mooi:)

• plantadvies

Kijk dat is pas lente.

Plantadvies

• loes

wat een weelde, dit eerste kleurenspel. zo heel anders dan de kleuren die we (hopelijk) over een maand of wat zien. mischien ook gewoon omdat we nu zo genieten, na de lange winter. heerlijk om in een land te wonen waar we zulke mooie seizoensverschillen hebben. alleen jammer dat de seizoenen zich niet helemaal aan de afgesproken datum houden.

• anja

ja Loes we kunnen niet alles hebben:D

• anneke Im

prachtig Hinke.

Ja en jij heb zo,n heerlijke ruimte .en zo landelijk.

het is genieten in deze tijd en dat doen wij met elkaar wel denk ik.

groet Annke

• Margriet

Ik geniet na die kou wel dubbel hoor!

En wat is judaspenning toch mooi! Dan weet je weer dat alles echt begint!

• Anly

Geweldige foto's, en mooie impressie van de lente! Ik ben ook regelmatig met mijn fototoestel in de tuin, vorderingen in de gaten houden, anders weet ik later niet meer wat we allemaal gedaan hebben…. Heerlijk genieten, zelfs de regen kan me niet schelen, ben gewoon lekker buiten als ik kan!

• Hinke

Ja heerlijk dat voorjaar, mijn favoriete seizoen, alleen nu nog wat warmer. Vorige week was het heerlijk, veel gefietst in de omgeving van Nieuwkoop, Maarssen, Breukelen, prachtig!!

En omdat de foto's blijkbaar naar fb verhuizen dacht ik zet ik maar even een stel neer, ik heb daar geen problemen mee maar dat komt misschien omdat mijn foto's altijd al op internet staan. marwei Voor mij een soort van archief van wat wanneer bloeide. Zo weet ik bijvoorbeeld dat de grote Prunus in 2011 al op 20 april op zijn mooist was. Toen ik met dit fotoalbum begon zette ik ook altijd nog de namen van de planten erbij maar dat is me te veel werk:)

Hinke.

• maria

Kijk, dit soort beelden daar word je vrolijk van.! Bijf a.u.b op dit open prikbord je foto's plaatsen :)

Hier bloeien de appelbomen nog net niet.Maar het geranium phaeumfeestje is begonnen ondanks de ravage die dat ree heeft aangericht.En nog veel meer!! En al die verschillende tinten groen…..De spreeuwen hebben het razend druk met hun jongen.