foto's lente feest

• Margriet

Bloeien de appels bij jou nog niet?

Hier zijn ze nu een heel klein beetje aan het sneeuwen af en toe.

Kun je toch zien wat een verschil in temperatuur alleen al in NL.

Wel heel veel en dikke bloesems dit jaar, dat belooft wat.

• karin70

Mooi, hierdoor ben je snel vergeten hoe lang en koud de winter was.

• ria

Prachtig!

Het lijkt wel of alles overdadiger bloeit dit jaar, of verbeeld ik me dat maar.

• Miekelis

hallo Hinke,

h

Je foto's zien er schitterend uit, alles bloeit ook tegelijk momenteel, maar wat is het nou toch weer koud en ongezellig weer.

Je ziet sommige planten gewoon bibberen!!

groetjes

Mieke

• kuuk

Prachtig prachtig prachtig. Wat mooi allemaal maar ook wat een mooie foto's!

• Hinke

Ja hoor Maria, ik blijf hier wel foto's plaatsen. Vroeg me net wel af of ik nog geranium Phaeum hier in de tuin heb, kan het me zo niet herinneren die gezien te hebben. Vorig jaar heb ik veel weggehaald omdat ze wel erg opdringerig werden:) Ik weet wel dat ze bij de stacaravan vorige week begonnen te bloeien. Vandaag niet in de tuin geweest, was koud en nat hier af en toe en binnen veel te doen.

Hinke.

• Hinke

Bedankt allemaal, ik maak de foto's gewoon met een simpel cameraatje en het gaat niet altijd zoals ik in gedachten heb. Maar ik vind het gewoon leuk om te doen zonder allemaal ingewikkelde toeren uit te (moeten) halen:)

Hinke.

• margreet

Mooi die foto met die tulpen, maar ook die met de prunus .. erg mooi!

Heerlijk alles wat bloeit! Ik heb vorig jaar ook meer tulpenbollen gepoot en het was een vrolijk gezicht! De eerste tulpen zijn allang uitgebloeid, anderen bloeien nog maar net.

Heerlijk seizoen de lente. Bedankt voor je mooie foto's.