prive berichten

• margreet

O,o,o, wat erg. Nu ik Margriet een berichtje stuur over de facebook pagina zie ik ineens dat ik prive berichten heb…

Nog nooit eerder gezien! En dus ook nooit gereageerd! Jullie zullen wel denken…. wanneer ik niet eens iets weer terug van me liet horen….

Sorry! Nu weten jullie dus waarom. Ik weet ook niet hoe je dat normaal kunt zien als je een privebericht hebt, moet je dan steeds even kijken? Ik zal het in elk geval regelmatig eens even aanklikken nu ik dit weet.

• Paula

Hoi Margreet. Als het goed is heb je daarover e-mails gehad. Daarin staat dan een link die je kunt aanklikken en die je direct doorschakelt naar jouw privé berichten inbox.

Het zou kunnen, als je die niet gehad hebt, dat jouw e-mailfilter die berichten niet doorlaat of ze in de spam-box zet. Lijkt me handig dat je daar eens naar kijkt.

Paula

• Margriet

Ik heb het gezien hoor Margreet, ga je zo zoeken op facebook.

Gr. Margriet.

• Hinke

Het zelfde had ik afgelopen week. Ik krijg normaal gesproken een melding in mijn mailbox wanneer er een pb is maar de laatste tijd heel vaak niet. Mijn instellingen staan goed, heb ik dus maar weer gecontroleerd. De mails zitten in ieder geval niet in mijn spambox want dat zie ik meteen op mijn tablet. heel verveldn zo, ik moet er nu ook maar om denken om er regelmatig te gaan kijken. Ik weet wel wanneer ik een pb op mijn tablet heb gelezen, hij niet in de lijst van pb staat op mijn laptop, ook heel raar… maar ja computers hè:D

Hinke.

• lutetia

Zoals anderen al doen:hier melden dat je aan .. een pvb hebt gezonden.Luut