facebook

• boerderij bert

Ik vraag mij af wat de facebookleden doen met de berichten die ze op email krijgen.

Je kunt ze toch niet allemaal laten staan want dan zit je zo vol op email.

Om te reageren op een bericht vind ik ook erg moeilijk.

Er staat: schrijf een reactie dus schrijf ik een reactie maar ik weet

niet hoe die te versturen. Moet dus nog een hoop leren.

• anneke Im

Bert als je een reactie plaatst bij FB moet je op de enter toets drukken en dan komt het er te staan.

die berichten verdwijnen vanzelf net zo als hier op het prik bord na verloop van tijd .

gisteren een aardige dag nu weer druil regentje .gistern weer wat zaailingen geplaatst in de volle grond

sterkte Anneke

• CarlaK

ik moet nog wat horen van Margriet dus heb het nog niet gezien,

ben wel erg benieuwd.

Moet je na het schrijven van je reactie niet gewoon op enter drukken?

• CarlaK

En volgens mij kun je ook instellen dat je geen melding krijg in je email dat er weer berichten zijn.

• karin70

Ja dat moet kunnen maar kan ik oog nog niet vinden, dus als iemand weet hoe?

• ann

Bert je kunt je berichten op je email adres gewoon verwijderen zoals je ook met andere email doet. Ze staan toch op FB als je nog wat terug wilt lezen. Om je reactie te plaatsen druk je op enter zoals het al wordt beschreven.

Ann

• Lisa58

Klik bij Facebook rechts bovenaan op het schroefje, helemaal rechts van Startpagina.

Daarna op Accountinstellingen klikken, en links op Meldingen. Daar zie je Instellingen voor meldingen, en kun je het instellen zoals je wilt.

• boerderij bert

Bedankt voor de antwoorden. Weer een hoop geleerd.

• Margriet

Het staat ook in een bericht van mij op de Facebookpagina zelf.

Gewoon even sleutelen, Bert. En kiezen wat je wilt.