de Chelsea flowershow de komende week

• anneke Im

de Chelsea Flower Show op de BBC 1

elke middag tussen 13:30 - 14:00 uur

en savonds 20:30 – 21:00 uur

en op BBC 2 21:00-22:00 uur

http://www.rhs.org.uk/shows-events/rhs-chelsea-flower-show/2013

http://www.telegraph.co.uk/gardening/chelseaflowershow/10068093/Chelsea-Flower-Show-2013-live-coverage.html

• loes

zal er zeker naar kijken, maar vindt de zgn show tuinen erg irritant. ze spenderen daar zoveel tijd aan. leuker is het wanneer ze uitgebreid met de deelnemende kwekers spreken en de planten op de 1e plaats komen.

• loes

het leukst is wanneer ze op de laatste dag over elkaar heen vallen om alle mooie planten te bemachtigen en hoe dan ook thuis te krijgen :)

• ann

Vind ik altijd een geweldig evenement. Vandaag was het inderdaad al om 13.30 tot 14.00 op BBC 1 en vanavond om 20.30 tot 21.00 maar om 21.00 tot 22.00 gaat het verder op BBC 2. De komende dagen is het s'middags op BBC1 om 13.30 en s'avonds om 21.00 op BBC 2. Op de laatste dag is het inderdaad een run om de meest begeerde planten te bemachtigen.

Ann

• Margriet

Ik heb gekeken en het is amusant. :-)

• ria

Ik ben 11 mei naar de kwekerijdagen in Beervelde in België geweest. Natuurlijk veel kleinschaliger dan de Chelsea flowershow, maar het sfeertje was hetzelfde. Ik heb genoten.

• loes

chelsea op tv is aardig om te zien omdat je via de camera alles goed en in alle rust kan bekijken. om in het echt mee te maken ? nee, het is een grote mensenmassa die daar rond maalt. denk dat jouw kwekerijdagen in belgie leuker zijn. maar als ik de tijd heb, kijk ik gewoon lekker op de bank naar wat ze daar in chelsea even in een paar weken neergezet hebben. zag dat ook daar het koude voorjaar ze parten speelt en de bloemen niet helemaal zijn waar iedereen op hoopt..

• Carin64

Als ik er op tijd aan denk, kijk ik ook al jaren naar de uitzendingen over Chelsea. Mijn kinderen vragen weleens of ik er niet heen wil, maar ik denk ook dat je op tv meer ziet dan in het echt. De presentatoren en camera's lopen op plekken waar het publiek niet mag komen. Bovendien heb ik een grote hekel aan mensenmassa's, dus ik geniet gewoon vanaf de bank..

• lutetia

Wellicht is deze al aan bod geweest;ikheb vanavond voor het eerst gekeken,Misschien wordt de Streptocarpus Harlekijn -in het nederlands-de plant van het jaar;een heel bijzondere soort. Luut

• loes

wat mooi he, luut. ik vindt de streptoc. familie altijd een genot om naar te kijken. deze hier nog niet tegen gekomen. afgelopen vakantie in kaapstad in de kirstenbosch botanische tuin met verwondering staan kijken hoe ze daar “in het wild” groeien.