Wat was dat nou?

• Margriet

Wat was dat nou weer met het prikbord? Hele dag eruit?

Kon hem niet eens meer terugvinden op Startpagina zelf.

Gr. Margriet.

• lutetia

Bij mij,ook Margriet;ik heb de webmasters een berichtje gestuurdluut

• martine

Ik kreeg een prikbordpagina te zien uit 2010…….

• boerderij bert

Ook ik kreeg 2010. Maar als je aanklikte viel die weer uit.

• loes

2 andere prikborden waar ik op “zit” lagen er ook uit met berichten van 2010. zullen wel af en toe werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. een waarschuwing vooraf zou wel leuk zijn.

maar goed, we zijn er weer op deze (in rotterdam) zonnige zaterdag. uit de wind is het heerlijk en ik ben lekker bezig. mag ook wel na die langdurige regen/hagelbui van rond 1800 gisteren. binnen 1 minuut stond voor en achter de boel blank.

luut, ik hoop dat het op jouw plantenmarkt ook zo is.

• anneke Im

Luut de webmaster reageert gewoon weg niet . ik had dat van jou ook doorgestuurd niets op gehoord .

Bij mij was het ook 2010 het prikbord raar maar waar ..

Ga zo ook even de tuin in maar ik kan niet op of neer mijn lieve mannetje wel gelukkig .

Anneke

• cowi

Loes, ik citeer: binnen 1 minuut stond voor en achter de boel blank.

Luut ik hoop dat het op jouw plantenmarkt ook zo is.

Ik bedoel dit niet hatelijk hoor,ik vond het wel komische. Of lees ik het verkeerd?

ik wens jullie allemaal veel zon en 25gr. in het weekend. gr. cowi

• loes

haha, cowi. je hebt gelijk. dat van die regenbui had ik er later achteraan geplakt. 25 gr zullen we het maar niet over hebben, dat is voorlopig te hoog gegrepen. ik ben al blij met droog weer.

grts en een fijn weekend :)

• anneke Im

loes je kan het nog wijzigen voor Luut !

gaan nu even naar Dordrecht toe naar mijn oudste dochter wordt maadag 50 jaar en viert het vandaag en woensdag met mij alleen

Annek

• Marja

Heb ik altijd 2010!