diverse berichtjes

• lutetia

Dag Allemaal!

Gisteren een heel teleurstellende plantenmarkt gehad;normaal gesproken staan we op een toplocatie in het hartje van Culemborg,op het plein bij de bibliotheek en het museum;aangezien hier nu al vanaf vorig jaar een grondige innovatie bezig is,konden we daar nu niet terecht;We hadden nu bij de tijdelijke locatie van de noodbibliotheek een plaatsje,op een plek waar verder geen sterveling komt,behalve bij de biblitheek zellf.Voor drie maanden regelmatig zwoegen en de hulp van hoveniers,had ik veel voor de verkoop;opbrengst:21,50 euro!Pech.Volgend jaar de schade zien in te halen.

In de zitkamer,ij de schuifpui op het Zuiden heb ik een grote kledingbox-voor onder een bed-staan met een aquriummatje dat 30 graden warmte afgeeft; ik heb dat regelmatig een tot twee uurtjes aanstaan,met een laagje water onderin voor een hoge luchtvochtigheid en het deksel-met een flinke kier-er overheen;de resultaten zijn zeer belovend; binnen een paar dagen komt er al heel veel op! Luut

• loes

och luut, wat een teleurstelling voor al jullie moeite. jammer dat zo'n gemeente dan niets doet om het allemaal nog een beetje aantrekkelijk te maken. je denkt wel eens dat ze vergeten voor wie ze daar zitten (in het gemeentehuis). zal best nodig wezen om een keer de boel te renoveren, maar houdt het ook allemaal bruikbaar/begaanbaar.

volgende keer beter, maar nu eerst weer een beetje rustig aan !! gewoon genieten van je eigen tuin

• kuuk

Oh wat jammer zeg. Absoluut niet nagedacht over de lokatie dus. Wat zonde van al het werk wat ervoor verzet is maar ook jammer voor de e.v.t. kopers. Het weer bleek dus mee te vallen (hier op de Veluwe wel koud maar regelmatig een zonnetje) en dan krijg je dit….

• anneke Im

Wat erg voor jou Luut

Al dat werk wat je daar voor heb gedaan en dat met jouw atrose petje af hoor !

En maar niet te praten over de kosten die dat werk met zich mee geeft toch .

Ga nu maar flink uit rusten en denk om je zelf er komen twee dagen mooi weer aan dus geniet ervan .

groeten Anneke

• anja

Ja jammer van al het werk.

Maar volend jaar beter.

• lutetia

Dank jullie wel voor jullie berichten;ik heb in ieder geval de voorpret gehad en de -soms zware-lichamelijke beweging.Dat is toch ook mooi meegenomen?Ik zoek,zeker bij een negatieve ervaring,ook altijd naar positieve ervaringen,en die kun je bijna altijd wel vinden.allleen:niemand moet ze me proberen aan te praten! Luut

• Hinke

Wat sneu Luut en het is nog wel zo'n mooi centrum. Het is al weer een paar jaar geleden dat ik er was, heerlijk op een terrasje gezeten weet ik nog!!

Hinke

• anneke Im

Luut dat moeten ze bij mij ook niet doen dat aanpraten dan ga ik het juist doen !!

groeten Anneke

• margreet

Luut wat jammer van al het werk. Jammer dat jullie op een mindere locatie stonden.

Maar het is ook het weer dat niet leuk meedoet en dat heb je niet in de hand.

Jammer, volgend jaar beter!