Hehe, eindelijk!!!!

• Margriet

Lang moeten wachten maar vandaag was het dan toch eindelijk zover…..na de koude weken kon mijn winter-tuinjas aan de haak blijven!

Heerlijk om weer zo in je shirt naar buiten te lopen. Geen sjaal om tegen die venijnige wind. Gewoon, lekker. Zonnetje, koffie, hard werken, planten in de zon, even de zonnebrandcrème gebruiken, ja hoor, dit ligt me wel.

Graag tot eind oktober zo. :-)

• maria

De boer achter heeft weer mais ingezaaid .Dus zal mijn uitzicht deze zomer weer gedurende drie maanden volledig belemmerd worden. Voor mij mag het dus koel weer blijven, dan groeit die mais niet zo snel..:D.

• Bert

Heb net gelezen dat europa zich moet voorbereiden op de koudste zomer in 200 jaar.

Sombere groet Bert.

• Paula

Het zou ook nog kunnen, heb ik net op de radio gehoord, dat we helemaal geen zomer krijgen, zoals een paar honderd jaar geleden:(

Maar ik geef de moed nog niet op!!

Paula

• Carin64

Ach, dat zijn maar berichten van de franse Meteo. Het zou bovendien gaan om vooral frankrijk en Spanje. Wij gaan nooit op vakantie in de zomer, maar in oktober en dan zou het wel mooi zijn..;) Let wel, al die langetermijnverwachtingen kennen een hoge onzekerheid. Op de sIte van het Knmi kun je veel info vinden over lange termijnverwachtingen. Daar staat dat door het ontbreken van een El Nino en La Nina geen seizoensverwachtingen mogelijk zijn. Ik las laatst ook dat na een koud voorjaar net zo vaak een warme zomer volgt dan een koude, dus laten we nog niet wanhopen.

• Margriet

Ik hoop dat je heel snel geen uitzicht meer hebt.;)

• margreet

Maria …. ik hoop toch ook dat je binnenkort geen uitzicht meer hebt! :)