Hallo Hinke,
Wat bloeit er al veel bij je, bij mij begint het nu goed op gang te komen, vandaag en vooral vanmiddag was het zeer aangenaam vertoeven in de tuin, maar tegen een uur of 6 kwam die zeemist weer opzetten en dan is het gewoon kil.
Maar al met al heerlijk in de tuin gewerkt, nu nog wat potten en het terras weer schoonmaken dan kan de zomer echt komen.
groetjes Mieke
Martine, In maart dacht ik nog wat een kale boel, ik had in de herfst heel veel ruimte gemaakt maar daar is nu niets meer van te zien. Ik moet eigenlijk al weer uitdunnen.
Miekelis, vandaag inderdaad weer heerlijk weer en er bloeit nu zeker veel, helaas is dat in augustus altijd minder, de planten die dan bloeien zijn in de loop der jaren allemaal verdwenen dus daar moet ik weer eens iets aan doen.
Loes ons ‘buiten’ .. is noodgedwongen. We wonen in Friesland en mijn man werkt sinds een aantal jaren in het midden van het land en verhuizen wil ik niet. Hij reist altijd per trein en heen en terug van huis naar school is 6 uur per dag. Hij overnacht nu meestal 2 nachten per week in de stacaravan, dat scheelt hem veel reistijd en ook met vergaderingen of andere schools activiteiten op avond is dat handig. De tuin bij de caravan is niet bijzonder, veel gras en een vak met woekerplanten:) maar ik zal wel eens wat foto's maken. Nadeel van twee tuinen is dus dat ik beide niet echt goed kan onderhouden maar ach, dan maar wat minder.
Hinke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?