Dag allemaal,
Al heel lang ben ik een meelezer op het forum en heb nu besloten om mij aan te melden (als dat goed is ?). Zo actief als velen hier zijn daar heb ik bewondering voor. Dat gaat mij vast niet lukken. Ik heb ten eerste niet zo veel verstand van planten en soorten en onkruid herken ik pas als het een halve meter hoog is! Verder heb ik maar betrekkelijk weinig tijd vanwege mijn werk want ik ben elke dag pas om 18.30 uur thuis. Dat is ook een groot probleem om mijn tuin goed bij te houden. Soms voelt het als vechten tegen de bierkaai!
Ik heb best wel een aardige (schaduw)tuin. Vanwege de 110-jarige eiken weinig licht en word ik steeds weer gek in het najaar van die kilo's eikels die naar beneden komen. Zie die maar eens weg te halen met een krakend lijf (ben niet zo jong meer).
Dit zo overziende denk ik dat ik niet echt een bijzondere toevoeging ben aan het forum eigenlijk.
Ik ga nu nog maar even de gulden roede uit de pachysandra trekken. De overwoekering wordt steeds erger. Het lijkt wel zevenblad!
Aan allen een fijne avond en groeten van Mariad.