lente in ons tuintje

• anneke Im

na een heerlijk zonnige dag kon ik het weer niet laten hier een paar foto,s

Anneke

• Paula

Mooi Anneke. Lekker veel bloeiends heb je!

Paula

• margreet

Heerlijk he al die bloeiende bloemen in de tuin. En gisteren zo'n fijne zonnige dag! Heerlijk!

• kuuk

Wat mooi zeg. En oh, om onder die blauwe regen te zitten … echt genieten lijkt me!

• plantadvies

Fijn om te zien.

• Hinke

En vandaag weer koud en grijs, bah. Ik kon er heel lang tegen maar vandaag had ik er even helemaal genoeg van. Fijn Anneke deze foto's, kunnen we meegenieten en toch zien dat het wel voorjaar is:) En bij jou bloeit de Clematis al, bij mij dikke knoppen maar nog geen kleur.

Hinke.

• martine

Heerlijk he, als alles gaat bloeien! Nu komt het toch goed op gang, eindelijk…..

• Paula

Nou, hier is het vanmorgen nog steeds veel te koud. Zit met een deken om achter de pc. Het is droog, daar is ook alles mee gezegd. Vanmorgen kleindochter op de bus gezet, schoolreisje, binnen, gelukkig!! Vind er niks meer aan!!!

Paula

• anja

Ziet er mooi uit Anneke.

• Hinke

Ach sneu Paula, dat had ik gistermorgen, 3 vesten aan toen ik ging gras maaien… brrrr en dat in juni. Vanmorgen was het bij Nieuwkoop eerst nog wat fris maar rond half 1 thuis was het meteen deuren open en naar buiten in de zon. Morgen komt de zon vast ook bij jou.

Hinke.