Zijn we blij?

• Margriet

Haha, natuurlijk zijn we blij! En ik wel het allermeest!

Wat een goed vooruitzicht, zon, hogere temperaturen. Vandaag was al genieten. (ik moest me om 10.30 al omkleden, te warm gekleed)

Ik heb nu al zin in morgen. Vroeg op, iets luchtigs aan en lekker werken op de kwekerij.

Anneke, je botjes gaan jubelen. Het wordt weer warm!

Veel groeten van een zeer happy Margriet :-)

• martine

Yes, zelfs van achter mijn bureau ben ik blij, kan niet wachten tot ik losgelaten wordt en de tuin in mag! B)

• maria

Het ziet er hier wel erg vrolijk uit met bloeiende meidoorns, lijsterbessen en brem. En een weilandje met zuring, boterbloemen en fluitenkruid. En een tuin vol geraniums .

Maar verder maakt het mij niet zo veel uit. Als het kouder is moet je je tegen de kou kleden als je naar buiten gaat .En als het warmer is moet je je kleden tegen de insecten: vliegen, knutten, teken, dazen. en kun je midden op de dag niet naar buiten zonder zonbescherming. En we zullen vandaag de hordeuren maar weer uit hun bergplaats halen want nu kun je de deuren ook niet meer open laten.

• n

Maar ik ben toch een stuk blijer als bij het opentrekken van de gordijnen de lucht knalblauw is en de zon lekker schijnt!

En ach, die hordeuren geeft juist het heerlijke zomergevoel. :D

Nina

• cowi

ja margriet ik ben ook hardstikke blij met dit weer.Eindelijk een kopje koffie drinken in de tuin ,zonder je winterjas aan.Want deden we dan wel. En nu??? Heerlijk tuinieren,de grond begint al een beetje warm te worden lekker s,zomersgekleed,(kunnen we weer een beetje bijkleuren) en genieten van de vele kleuren die je nu ontdekt in je tuin.

Vanmiddag ga ik heerlijk fietsen in de omgeving en kijken of er langs de weg nog planten zijn te scoren voor een kleinprijsje.Want ga je naar een tuincentrum dan schrik je van de prijzen.

allemaal veel tuinplezier gr. cowi

• margreet

Ik ben ook blij met het mooie weer, al heb ik weinig tijd om er van te genieten en buiten te zijn.

Ach het ziet er mooi uit en de tuin komt steeds meer tot leven, dat is al fijn!

• anneke Im

ja ik ben ook blij !!! rustig aan Anneke gaat wel door hoor Margriet .

de rozen zij al wat open en de papavers komen er aan en nog heel veel clematissen en andere tuinplanten .

geniet allen van dit mooie weer .

als je goed kijkt zie je een stukje van zijn polootje Margriet!

• boerderij bert

Ook wij zijn hardstikke blij. Ongeveer 200 miljoen muggen in de tuin die mij willen leegzuigen.

• Anly

Heerlijk, van ‘s ochtends vroeg tot ’s avonds laat in de tuin, tot je echt niks meer kunt zien. Heel veel gedaan vandaag, maar nog niet alles af, morgen nog een dagje vrij, lekker in de tuin dus!

• kuuk

Jaaaahhhhh tuurlijk zijn we superblij!!! En vandaag weer lekker warm!! Was bijna vergeten hoe dat voelt. De clematissen beginnen ook gelijk te stralen. >:D<