tuinmarkt onder de linden Noordwijk

• anneke Im

Zaterdag een hele gezellige tuinmarkt bezocht met mijn vriendin uit Noordwijk dat wij al heel lang doen samen.

Toevallig kwamen wij Marja van het prikbord ook nog tegen ,zij zag mij het eerste en ja hoor kreeg de beloofde koffie van haar aan geboden.wat hebben wij met zijn vieren gelachen ..

Op dat moment dat zij mij zag liep PeterPlant net langs (zie de foto die spreekt voorzich.)

Het was zoals altijd een zonnige met veel lachen en geslaagde dag..

Loes ik heb voor jou de adresje van de vogeltjes beeldje

• anneke Im

collage van tuinen in en rond Noordwijk

• marja.

Haha:D

• maria

En ik verheug me op een van de mooiste presentaties van kwekerijen in nederland:

http://www.opentuinagenda.nl/?i=1324

http://www.bingerden.com/

• anneke Im

Maria ik ben tijdens de tuinreizen van Groei en Bloei die ik organiseerde, diverse keren bij huize Bingerden op bezoek geweest ook bij de open dagen .Het is inderdaad een hele goede open tuin voor kwekers .en voor publiek! Ik heb twee keer en leuke en een heel jammer dat wel, ervaring gehad. De leuke is .Dart wij op bezoek gingen bij de freule zij net uit frankijk terug was en niet in haar afspraken boek had gekeken en toen om half elf een bus met 50 personen bij haar aan de poort stonden . Gelukkig was ik niet in de war want ik had het boekings bericht bij mij .Nou ze heeft wel honderd keer haar excuus gezegd Wij zouden daar in de orangerie koffie krijgen en een lunch..De groep mocht toen toch binnen komen en ik ben toen naar een restaurant gegaan met de buschauffeur om nog iets te regelen, om iets te eten met die groep ..de freule was heel aardig en behulpzaam toen en nam zij alle tijd voor de groep. Wij zijn toen naar de open dag in dat jaar terug mogen komen toen stond ze aan de poort ons op te wachten . De andere keer konden wij niet terecht want de hele tuin stond onder water van wege de hoge waterstand van de ijssel .en zijn toen in het September bij haar op bezoek geweest. de freule die vergeet ik niet een heel vrolijk en lief mens .

• loes

fijn dat je het zo gezellig had in noordwijk. de organisatie en bezoekers hebben geboft met het weer. ik krijg het adres van de vogeltjesman nog wel van je. heb de laatste dagen andere werkzaamheden gehad maar de planten gaan gelukkig gewoon hun gang en iedere dag komen er nieuwe bloeiers bij. zal morgen wat foto's maken en dan ga ik weer enthousiast verder in de tuin. hier en daar wat verandering in de bestrating, dus het zwaardere werk, maar dat brengt gelijk weer wat mogelijkheden in de beplanting met zich mee. wat een liefhebberij is het toch :)

• boerderij bert

stelletje bakvissen die veel leut hebben.

• Margriet

Hihi, het feest kan beginnen want anneke is binnen. :-)