snakken naar...

• Margriet

Praat me er niet van Mike. Ja, wind. En morgen nog erger. Ik zet alles onder de tafels. Tuin: veel al om en ik hou mijn hart vast voor morgen.

• cowi

We wonen zo dicht bij elkaar en toch is het weer verschillend. Donderdag wel veel wind,maar gister (13 juni) was het verschrikkelijk. De clematissen waaide zowat van de schutting af,planten die net mooi bloeide (b.v.jacobsladder) gingen helemaal plat.

Over een ding was ik wel blij met die storm,de volle en lange druivenranken(van de buren) werden door de wind net de goede kant opgestuurd. Ze groeien over een soort latjesdak en dat komt ook naar mij toe want elke zomer moet ik minstens 1 keer in de week met de schaar er langs,anders hangen de wijnranken bij mij in de tuin.

Toen de wind ze de goede kant op douwde heb ik nog even geholpen met de hark om ze een extra zetje te geven.Daar heb ik voorlopig geen last meer van.

Ja de buren zelf doen er helemaal niks aan laten het maar groeien en kijken er niet naar om.Dat is ook zo met onkruid.Het groeit veel en dik zowel in de voor- als de achtertuin.

groetjes en heel veel zon en warmte voor jullie allemaal dan heb ik het ook. Ha Ha Ha.

cowi