Deze staat in de voortuin
Deze clematis kreeg ik van de buurvrouw voor het verzorgen van haar planten in huis en in de tuin .
Vrijdag gaat ze weer voor14 dagen weg
Ik heb hem in de voortuin gezet.
ja, die papaver is prachtig. ik denk dat ik dezelfde heb - met van die grote zwarte vlekken aan de binnenkant. ik heb nu de p. or. manhattan erbij genomen en hoop dat hij de felle rose kleur heeft die op de afbeelding staat. bijzondere plantenfamilie. ik zie nu bij tuincentra exemplaren met bloemen zo groot als borden.
Hinke, ik ken dat van de verdwenen planten. bewaar altijd de labels en als ik weer eens in dat bakje rommel, denk ik goh, waar is dat en dat en dat gebleven ?
Ja Loes, gelukkig alles goed hier. Ik wilde je nog zeggen dat die plant van jou die ik via Anneke had gekregen (weet de naam niet meer…!) het nog steeds geweldig doet! Die plant die zelf al die kleintjes maakt…Díe had ik driftig opgepot, ging heel lang goed en langzamerhand werden ze minder en verdwenen ze. Bèh! Maar oh wonder, de moederplant heeft ongeveer 5 stengels met knoppen en ziet er zeer veelbelovend uit. Terwijl ze (zij het redelijk beschut) gewoon buiten heeft gestaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?