papaver orientalis

• anneke Im

Deze staat in de voortuin

Deze clematis kreeg ik van de buurvrouw voor het verzorgen van haar planten in huis en in de tuin .

Vrijdag gaat ze weer voor14 dagen weg

Ik heb hem in de voortuin gezet.

• Margriet

Mooie papaver, Anneke!!!! Daar wil je zeker wel wat zaadjes van bewaren? Weer een mooie nieuwe kleur!

Graag, ik hou me aanbevolen! En je krijgt er weer wat leuks voor terug……genoeg moois hier. Lfs, Margriet. :-)

• Paula

Hele aparte kleur Papaver Anneke. Mooi!!

Paula

• martine

Wow, mooie papaver!

• kitty

Prachtig die papaver Anneke!

• Margriet

Hoi Kitty!

Long time no see, fijn dat je er weer bent! Ik mail je nog..

Gr. Margriet.

• loes

hi kitty. ik vroeg een paar weken terug al naar je, maar je leest zeker niet vaak mee. alles goed met jou en je heerlijke tuin ?

• Hinke

Zowel de papaver als de Clematis, prachtig Anneke!! Ik heb ook ooit mooie paarse papavers gehad maar die zijn denk ik al weer verdwenen, hier verdwijnt nogal eens wat geloof ik:)

Hinke.

• loes

ja, die papaver is prachtig. ik denk dat ik dezelfde heb - met van die grote zwarte vlekken aan de binnenkant. ik heb nu de p. or. manhattan erbij genomen en hoop dat hij de felle rose kleur heeft die op de afbeelding staat. bijzondere plantenfamilie. ik zie nu bij tuincentra exemplaren met bloemen zo groot als borden.

Hinke, ik ken dat van de verdwenen planten. bewaar altijd de labels en als ik weer eens in dat bakje rommel, denk ik goh, waar is dat en dat en dat gebleven ?

• kitty

Ja Loes, gelukkig alles goed hier. Ik wilde je nog zeggen dat die plant van jou die ik via Anneke had gekregen (weet de naam niet meer…!) het nog steeds geweldig doet! Die plant die zelf al die kleintjes maakt…Díe had ik driftig opgepot, ging heel lang goed en langzamerhand werden ze minder en verdwenen ze. Bèh! Maar oh wonder, de moederplant heeft ongeveer 5 stengels met knoppen en ziet er zeer veelbelovend uit. Terwijl ze (zij het redelijk beschut) gewoon buiten heeft gestaan.