wat er verder zoal bloeit

• loes

• anneke Im

Oh dat is ook al ver . De gloriosa staat met knop. en de hang lavatera bloeit ook nog niet.

staan ze bij jouw onder de overkapping bij het huis??

bij mij tegen het huis op het zuiden .

• Margriet

Die laatste foto, beeldschoon!

• loes

Anneke, de gloriosa staat hier bij de achterdeur. Weken terug, toen het ook een dag of wat warm was, heb ik ze buiten gezet, maar toen het snel weer koud werd kon ik ze niet meer losmaken. De knopjes bleven keurig dicht en nu eindelijk komt er weer beweging in het geheel. De lava staat inderdaad achter onder de overkapping. Moet het daar wel in de gaten houden want luis vindt de vochtige warmte , heerlijk.

Margriet, de laatste is de hanglavatera die via anneke bij mike vandaan komt. Ben steeds bezig met zoeken naar de echte naam, maar kom niet echt verder. Mike. …. Help

• kitty

Wat een heerlijke overvloed Loes! En net wat Margriet zegt, die laatste foto is echt heel mooi (de bloem natuurlijk ook).

• Hinke

Prachtig Loes, het is nu wel genieten vind ik met alles wat bloeit. Ik heb vandaag mijn geraniums weer eens geïnventariseerd, ik mis er nog één. Een mooie dubbel (Himalayense) en een andere is overwoekerd dus die ik wil ik gaan verplanten.

Hinke.

• loes

ik heb ook al een paar keer verlekkerd staan kijken naar het naamkaartje van de dubbele himalayense, maar ze zijn nooit op voorraad. moeilijk te kweken of gewoon schaars houden ? ik heb er ook diverse andere want ze breien zo lekker de tuin aan elkaar. nooit geen ziektes en als hij te breed wordt, de schaar erin