genieten

• loes

ondanks al het gemopper is in de tuin en daarbuiten alles even mooi als in andere jaren in de maand juni. zomaar een stukje van mijn tuintje. de natuur (met een beetje hulp) maakt de mooiste schilderijtjes

• anneke Im

moet weer gauw even langs komen je heb nog een plantje te goed( telefoontje )

Anneke

• loes

ik wou je net vragen of, als het volgende week een beetje droog is, je gezellig langskomt.

• anneke Im

ik mail jou .

• martine

mooi!! Jouw planten doen het goed hier!! Wat een fijn weer he?

• loes

ja martine, dit weer hebben de planten en wij, nodig. je ziet buiten iedere dag van alles veranderen. bij jou zal in de nieuwe tuin ook wel wat meer structuur komen ? planten vinden hun “voeten” en dan ineens lijkt het alsof ze er al jaren staan. kan ik je ook plezier doen met de campanula elizabeth - mijn mystery plant ? als ik zie hoe hij hier woekerde, heb je volgend jaar een mooie pol. zet hem wel neer als ik weer in de buurt ben

• ann

Prachtig Loes heerlijk nu bloeit alles erop los.

Ann

• kitty

Geweldig Loes! Hier is de “Elisabeth” niet teruggekomen dit jaar :S Jullie hebben daar wel heerlijke grond hoor! Bij Anneke staat het er ook altijd zo mooi bij.

Kitty

• martine

Leuk! In het nieuwe stuk kan nog heel wat bij, al heb ik al veel verplant, gesplitst etc

• Hinke

Mooi Loes, die klokjes is een Campanula las ik? Prachtig.

Hinke.