dit is ook genieten

• anneke Im

heerlijke dagen leven alleen maar in de tuin

• loes

jazeker - prachtig. ik denk dat het matige weer onze planten eigenlijk heel veel goed doet. de gezaaide exemplaren lopen nog wat achter, maar die zie je iedere dag een stukje groeien, dus komt ook goed.

• martine

Ook weer prachtig Anneke!

• Manda

Heerlijk zoals alles er weer bij staat. Je ziet alles gewoon per dag groeien.

• kitty

Móói Anneke!

• cowi

ja dat is zeker prachtig. Die rozen zijn mooi.Met een beetje verbeelding ruik je de geur.

Anneke wat is de naam van die roze plant links boven. Die heb ik van de week gekocht langs de weg vergeten de naam te vragen. Ja een mens zit raar in elkaar. Ik geef een heleboel planten weg uit mijn tuin,maar evengoed koop ik wat bij. Maar beslist geen grote planten meer.

gr. cowi

• Hinke

Ja prachtig, de pioen bloeit bij jou al, hier nog niet maar wel een aantal dikke knoppen.

Hinke.

• anneke Im

Cowi dit is een gamma roos( struik) daar kwam mijn man mee naar huis echt heel veel jaren geleden .Drie rozen struiken deze is een struik zonder naam en bij een obelisk een klimroos ook rose heb ik samen met een clematis gedaan en nog een struik roos maar die deed niets was tijdens een zomer uitverkoop hij vond het wel wat voor mij .voor 5 gulden (geen euroos, )

zaten in een pot en hij op zijn fiets je mee genomen van af het kleinpolderplein in de fiets tas . Ze doen het alle twee heel goed geuren doen ze niet ! Hinke bij mijis dit ook ps de enige die bloeit de andere tweedikke knoppen maar nog niet open .Het is echt lekker hier in de tuin met vogelzang omons heen

• anja

ja dat is zeker genieten.

mooi hoor.

• Margriet

Ik zie linksboven een Persicaria volgens mij, Anneke. Die wordt wel weer groot hoor Cowi. (ga je weer! :-))