border verplaatsen

• loes

ik ga er vanuit dat santjo dit niet voor de lol doet. trouwens ik heb vorige week nog een paar grote planten verplaatst en die staan gewoon vrolijk verder te bloeien. vantevoren goed water geven, de nieuwe locatie goed voorbereiden en daarna wat extra in de gaten houden qua water en steun. en met de berichten van de komende tijd, lijkt het toch wel herfst, dus gewoon doen.

• n

Ik zou het in sept.okt. doen als er nu niet direkt haast bij is. Dan heb je deze zomer nog een mooie border om van te genieten. En misschien nog inspiratie opdoen voor je nieuwe.

In die tijd kun je de vaste planten terug knippen na het verplanten. In het begin wel goed water blijven geven. De haag vanaf oktober. Het moet niet zo warm meer zijn en de hij moet in ruste zijn dan maak je de beste kans dat hij goed aanslaan. Wel na het verplanten goed water blijven geven als het droog is behalve als het gaat vriezen. Maar dat spreekt voor zich,

Nina

• santjo

Het is gelukt om het voor elkaar te krijgen om de border in september…oktober pas te hoeven verplaatsen,dus als ik kijk naar jullie antwoorden is dat ook wel positief–. Bedankt!!!