:X:(
ja dat is een tegenvaller. paar mooie dagen en nu weer regen. Maar vanmiddag breekt de zon door. Zegt men in de weersvoorspelling. We kijken er naar uit!!!
Met de “ontmanteling ”van de tuin hebben wij het getroffen. We hebben droog weer gehad. Alle grote planten die ik kwijt wilde zijn nu opgehaald door een paar tuinliefhebbers .Gisteravond heeft mijn kleinzoon de laatste grindtegels uit de grond gehaald en opgestapeld. Zo krijg je steeds wat meer ruimte en overzicht.
gr. cowi
Bij ons moest een tak van ca. 30cm doorsnee precies op mijn bonenstokken en op een regel tuinbonen vallen.
28 stokken kapot en een enorme ravage. Het zit dit jaar niet mee in de moestuin.
Eerst ca. 400 erwten gelegd waarvan er maar twee opkwamen, 5 maiszaden gelegd en er komen er drie op maar
de aardappels staan prima. Toch alles vers zaad dit jaar gekocht. Nu regent het nog dus morgen maar zagen
en opruimen, wel een dag werk. Maar we gaan onverdroten verder.
Morgenavond een huis! vol visite, ik had zo gehoopt op een beetje mooi weer zodat we ook buiten kunnen zitten. Vanmiddag nog snel een party tent gekocht, misschien kunnen we dan toch een beetje naar buiten maar als het echt zo hard gaat waaien als voorspeld kan die tent zo weer naar de winkel, dan kan hij hier toch niet staan……
Maar misschien valt het mee.
Hinke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?