Is'ie niet mooi??
ik geloof het haast niet. anneke en ik hadden het er afgelopen dinsdag nog over dat ie bij ons niet veel doet….. en dan dit. mike schreef in april ook al dat zijn R. stond te bloeien. zal dan wel met een goed hart gegeven zijn, haha. stond hij al die tijd op het plekje waar hij vorig jaar stond toen we bij je waren ? nou, ik houd de moed erin. ga die ene in de grote pot, gelijk op een warm, zonnig plekje terugzetten. dacht dat ik hem met wat regen zou verwennen, maar dat heeft hij nu weer genoeg gehad.
grts
mike, houd jij wel altijd de moederplant intact ? ik heb die altijd in de tuin, dus begin iedere keer weer met een ukkie. ik heb er nu eentje in een aardewerk pot gelaten.
mooie boel hoor - ons een beetje lekker maken. maar zoiets had ik nooit verwacht. ik vind het natuurlijk leuk dat ik bemiddelaar in deze was, maar denk dat het inmiddels wel een mega blikvanger in je kas is.
grts
Ja, Loes, je kunt er niet omheen in de kas. De plant is bijna 2 meter hoog en bloeit als een tierelier. De moederplant houd ik idd intact en neem er in het najaar de rondom verschijnende uitlopers van. Die pot ik dan op. De opgepotte exemplaren van vorig jaar bloeien nu ook al. Het is een prachtige plant en ik ben er echt heel blij mee. Nogmaals bedankt!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?