Lieve Anneke,
Vanaf volgende week schijnt het warmer te worden, eindelijk eens. Hartelijk welkom dan….
nou, martine, als je hem een droog beschut plekje buiten kan geven, dan kan hij echt heel lang daar blijven staan. alleen als het extreem koud wordt, mischien boven in een lichte ruimte waar je niet zo hard stookt. wordt je ook zo enthousiast ? ik ga hem straks gelijk het beste plekje denkbaar, geven. en dan iedere dag een pep-talk !! die hier het langst in de volle grond staat, staat op het punt te gaan bloeien, dus al een beginnetje.
grts op deze alweer sombere vrijdag
Oké, dat moet dan wel lukken, ik vind het een prachtige plant! En praten dat helpt, in het uiterste geval dreigen… Zo van ‘als je het nu niet gaat doen dan…’ Het weer is een beetje somber ja vandaag, maar ik heb mijn quilt werk maar gepakt, daar word ik wel weer vrolijk van, hoewel ik dat normaal gesproken alleen maar in de herfst en winter doe…..
ik zie voor zondag een uitschieter van 22 gr. zou dat nog even een goedmakertje van de maand juni wezen ? het hoeft voor mij geen 25+, alleen mooi zonnig weer, zonder wind.. zou dreigen of staken hier ook voor helpen ? maar goed dat er in ieder geval nog iets is waar we als mens niet al te veel invloed op hebben. en we wonen niet voor niets in een waterrijk landje. ik heb ook altijd nog wel iets om handen, maar liefst natuurlijk lekker buiten rommelen.
kitty, mischien kun je de kleintjes (of een paar ervan) gewoon laten zitten en in het voorjaar losmaken. hebben ze de bescherming en voeding van mama. ik zie nu al weer een paar uitlopertjes, maar die laat ik voorlopig ook zitten. ik heb niet de indruk dat ze een enorm wortelgestel hebben, dus moet in een flinke pot wel lukken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?