stapje verder in tuin

• cowi

dit is een opname van de tweede plantenbak in onze tuin. langzaam aan is de oude tuin nu leeg dankzij de hulp van onze twee sterke kleinzoons en natuurlijk hun vader die mijn man helpt bij de zware klussen,zoals die pallisanders plaatsen.

We willlen zoveel mogelijk zelf wat we kunnen doen,maar als we zover zijn dat er betegeld kan worden,dan komt daar een stratenmaker voor.

ik loop nu al met een tevreden gevoel door de “tuin ” want alles klopt zoals het ontwerp door mij is gemaakt.

gr. cowi

• Paula

Ziet er al heel goed uit Cowi. Ben benieuwd naar de rest(:D

Paula

• loes

oh, dat groeit gewoon verder, maar dan in een bak. eigenlijk gewoon een border maar dan anders.

werkse

• martine

Fijn dat je tevreden bent Cowi, dat is inderdaad een goed gevoel, als alles uitkomt en klopt zoals je het bedacht had!

• kuuk

Dat ziet er nu al goed uit en oh als d'r dan ook nog een groen klimmertje in komt…

Ben benieuwd hoe straks de hele tuin er uit zien. Wordt vast heel mooi. Succes.

• maria

Het ziet er leuk uit, Cowi. Nu hoef je niet meer zo te bukken als je een onkruidje weg wilt halen!

• anneke Im

Mooi Cowi fijn dat je dan toch van je tuin kan genieten beter dan op een flat .Je loop zo de tuin in heerlijk hoor .

groeten Anneke

• Hinke

Dat wordt al heel gezellig!! Mooie kleuren ook.

Hinke

• margreet

Ziet er goed uit! Mooi deze kleuren, daar hou ik ook van.

En wat laat je tegen dat rek aan klimmen?

• cowi

margreet de naam van deze plant weet ik niet maar het is een eenjarige. De bloemen lijken op een chinese roos,ze bloeien een of 2 dagen en vallen dan af . Maakt wel steeds nieuwe knoppen aan. Bloeit tot eind oktober,en als het weer meewerkt misschien wel tot december want we hebben natuurlijk nog heel wat zon-dagen tegoed.

gr. cowi en een fijn weekend.