stapje verder in tuin

• plantadvies

Wat een gezellig stukje is dit geworden. En cowi, misschien moet je eens meer doen met ontwerpen, want ligt je prima.

Plantadvies

• cowi

plantadvies leuk dat je dat zo zegt. Hierbij twee foto,s van mijn voortuin,welke ik 18 jaar geleden zelf heb uitgetekend en “ontworpen ”, en ook zelf elk steentje hebt neergelegd. mijn man deed het serieuse werk,het uitvlakken,het uitzagen van de stenen en de rondingen aanleggen. Al die jaren heb ik er niks meer aangedaan,behalve wel eens een andere plant plaatsen. Aan de andere kant van dit tuintje (niet zichtbaar op de foto)heb ik toen ook een apenboom geplant,wel ruimte gegeven voor de groei,deze boom had ook een klein zijtakje en dat groeide door de jaren heen mee met de grote.Ik zei altijd dat is moeder en dochter.Nu is “moeder”ondertussen wel bijna 5 meter geworden,en een paar weken geleden hebben we deze 1 meter vanaf de grond afgezaagd.Nu heb ik “dochter”tegen deze stam vastgebonden en ze heeft alles overleefd want ze ziet er prima uit.

P.S., alle steentjes liggen nog mooi vlak geen kuiltje te zien. Ik krijg ook heel veel complimenten van voorbijgangers.

gr. cowi

• plantadvies

Dat kan ik me voorstellen dat je veel complimenten krijgt. Het is prachtig.(tu)

Plantadvies

• Margriet

Mee eens!