Hallo allemaal,
Na veel meelezen heb ik me eindelijk eens aangemeld zodat ik ook eens een vraag kan stellen of gezellig mee kan kletsen.
Wat heb ik al veel aan jullie kennis gehad en genoten van de mooiste foto's die worden geplaatst! ( vorig jaar onze tuin verbouwd dus had veel aan deze site)
Maar nu heb ik toch ook een vraag…namelijk onderstaande foto's zijn gemaakt in de tuin van mijn broertje ( die iets minder met plantjes en tuinieren heeft dan zijn zus )
Dit piept door zijn schutting heen en ik vind het eigenlijk wel mooi, en aangezien ik hier al van alles geprobeerd heb lukt het me niet om een bepaald gedeelte van mijn schutting begroeid te krijgen ( had vorig jaar een prachtige sierkiwi geplant met die roze en witte bladeren maar die is de winter niet goed doorgekomen en mijn Toscaanse jasmijn blijft ook veel te ielig naar mijn zin! Nou vond ik deze klimmer (?) er wel goed en stevig uitzien en wil graag weten wat dit is. Ik hoop dat iemand van jullie er iets meer over kan vertellen? ( hoop trouwens ook dat de afbeeldingen zichtbaar zullen zijn want ook dat is een eerste probeersel.