plantenleed

• loes

ik verheugde me zo op de digitalis mertonensis in bloei en wat zie ik vanmorgen ….. de hele groeiknop finaal afgeknakt. vermoed dat er een kat overheen gesprongen is, want er waren ook een aantal bladeren geknakt. balen, gaat hij nog een nieuwe scheut maken ?

• martine

o wat zonde Loes, ik hoop dat ie nog wat gaat doen!

• anneke Im

wat jammer Loes . Geef de moed niet op dokter Loes !!

Hier was van de week ook katten in de voortuin bezig geweest met vechten ,gedeelte van de jonge planten allemaal plat en heel veel katten haren hele bosjes .

Was midden in de nacht Piet gooide een beker water over ze weg waren ze. Konden toen weer verder slapen

• loes

als die nieuwe uitloper zo lang duurt als deze, dan zal het wel niet veel meer worden. had zo gehoopt op zaad.

mischien is die dikzak van onszelf wel de dader, maar die is niet zo springerig meer (net als zijn vrouwtje) ;)

• boerderij bert

Wat hoor ik nou Loes??

• anneke Im

Bert om jouw reactie moet ik lachen .X(

• loes

nou, bert dat heb je goed gelezen. de maandag begon hier in opperbeste stemming. geintje. natuurlijk is dat niet leuk. van alle planten, nou net die. ik heb zojuist de losse onderdelen weggehaald en denk dan ook weer dat iets er aan heeft zitten knabbelen. zulke rare beschadiging aan het blad en alle hoge planten eromheen niet beschadigd. is dat mogelijk ? dat er iets planten doormidden knabbellt ?

ach, de zon schijnt en we hebben heerlijk buiten gewined en gedined, dus wat wil je nog meer ?

hoop dat jullie allen ook zo genieten.

• loes

zuster anneke, ik doe hele rare dingen met planten, maar dit nog spalken …. nee, jammer genoeg niet. ach, volgend jaar weer nieuwe kansen, zullen we maar zeggen.

• loes

o jee, nu valt het kwartje pas ;)

• cdjpronk

Niet zo springerig meer?????????X(